Acasa/Pagina elevilor/Educaţie financiară și antreprenorială/Competențe/2. La analiza SWOT a unei firme, oportunitățile reprezintă: 2. La analiza SWOT a unei firme, oportunitățile reprezintă: mediu 0 2. La analiza SWOT a unei firme, oportunitățile reprezintă: Activități pe care firma le realizează mai bine decât firmele concurente sau resurse pe care le posedă și care le depășesc pe cele ale altor firme Activități pe care firma nu le realizează la nivelul celorlalte firme concurente sau resurse de care are nevoie dar nu le poseda Factori de mediu externi, pozitivi pentru firmă care oferă șanse firmei să-și atingă obiectivele Factori de mediu externi, negative pentru firma, situații sau evenimente care pot afecta nefavorabil capacitatea firmei de a-și realiza integral obiectivele stabilite , determinand reducerea performantelor ei economic-financiare Răspunsul corect este: Factori de mediu externi, pozitivi pentru firmă care oferă șanse firmei să-și atingă obiectivele Răspuns corect Răspuns incorect Verifică exercițiul Înapoi Următorul Mai aveți 2 încercări Mai încearcă